DOUBLESTAR

Padangos Doublestar DSR266 12/80 R22.5 152/149M (E D 76dB) Front

DOUBLESTAR E D 76dBdB
Doublestar DSR266 - padanga, skirta vairuojamai ašiai skirtingomis kelio...

Padangos Doublestar DSR355 11/80 R22.5 148/145M Drive

DOUBLESTAR
Doublestar DSR355 - padanga, skirta varančiajai ašiai skirtingomis kelio...

Padangos Doublestar DSR08 12/80 R22.5 150/147M (E C 76dB) (M+S) Drive

DOUBLESTAR E C 76dBdB
Doublestar DSR08 - padanga, skirta varančiajai ašiai skirtingomis kelio...

Padangos Doublestar DSR118 445/65 R22.5 169K (C E 76dB) Front

DOUBLESTAR E C 76dBdB
Doublestar DSR118 - padanga, skirta puspriekabėms.

sunkvezimiu padangos, sunkvežimių padangos, krovinines padangos, krovininės padangos

sunkvezimiu padangos, sunkvežimių padangos, krovinines padangos, krovininės padangos

Naudingi patarimai, renkantis sunkvežimių padangas

Kaip ir kiekvienais metais, keičiantis sezonui, vairuotojai pradeda rūpintis naujomis padangomis. Tačiau jų pasiūla milžiniška, o kainų diapazonas itin platus. Tolimų reisų vairuotojų „padangų tema“ yra prioritetų sąrašo viršūnėje. Taip yra todėl, kad net ir plika akimi nematomos smulkmenos, susijusios su sunkvežimių „apavu“, turi didžiulę įtaką kiekvieno reiso kaštams. Nuo to, kaip efektyviai padangos kontaktuos su kelio paviršiumi, priklauso krovinių, vežėjų bei kitų eismo dalyvių saugumas. Pateikiame naudingų patarimų, kurie padės Jums išsirinkti tinkamiausias padangas krovininiam automobiliui.

 

Gerų padangų privalumai

Prieš leidžiantis į naujų padangų paieškas, visų pirma reikia atkreipti dėmesį į tas padangas, kurios užtikrina puikų sukibimą su kelio danga. Antra – pasidomėti tomis, kurios ne tik atlaiko dideles apkrovas, bet ir leidžia įveikti sunkiai pravažiuojamas kelio atkarpas. Trečia, geromis padangomis gali vadintis tos, kurios yra kokybiškos ir atsparios nusidėvėjimui. Tokias padangas lengva ir paprasta montuoti, jos tiksliai atitinka krovininio transporto specifikacijas.

 

Sąnaudų mažinimas

Nors vizualiai skirtingų gamintojų ir skirtingos paskirties padangos atrodo identiškai, jų eksploatacinės savybės – netapačios. Sunkvežimių padangų rida, ekonomiškumas, komfortas ir dilimo pobūdis turi esminių skirtumų ir, žinoma, įtakos transporto įmonės eksploatavimo kaštams. Naudodami kokybiškas, pagal dydį ir apkrovą pritaikytas padangas, sumažinsite kelionės išlaidas bei galėsite gabenti itin masyvius krovinius. Taipogi, pagal ekspertų apskaičiavimus, jeigu slėgis padangoje sumažėja 10 proc. (toks pokytis gali atsirasti maždaug per 30 dienų), rato deformacija lemia, kad nuvažiuojamas atstumas „susitraukia“ maždaug 5 proc. Tokius pokyčius konvertavus į pinigus, susidaro tūkstantinės sumos. Tikrinti slėgį padangose (tai daryti reikia kol padangos nėra įkaitusios) būtina bent kartą per dvi savaites. Vienas iš svarbiausių sunkvežimių padangoms keliamų reikalavimų – ekonomiškumas, apimantis tiek padangos pasipriešinimą riedėjimui, tiek didelę ridą ir bendrą vertę vartotojui.

 

Aplinkos įtaka

Agresyvesnėje aplinkoje – mieste, karjeruose, miškuose – padangos susidėvi pastebimai greičiau. Tokiose srityse besispecializuojantys vežėjai paprastai renkasi pigesnes padangas, nes jas neišvengiamai tenka dažniau keisti. Prie aplinkos sąlygų, reiktų pritaikyti ir profilio tipą (aukščio ir pločio santykį) – sunkvežimių apdangų profilis būna labai žemas, žemas,

įprastas, platus ir arkinis. Kokias padangas rinktis, lemia konkretaus sunkvežimio charakteristikos. Jei sunkvežimis turi būti maksimaliai stabilus, rinksitės žemo profilio padangas. Turite visais keturiais ratais varomą sunkųjį vilkiką? „Apmovę“ transportą plataus profilio padangomis, jūs lengvai įveiksite visas kalvotas vietoves net ir ten, kur kelias bus tik

menamas. Nuolat tenka važinėti minkštu gruntu? Rinkitės arkines bekamerines padangas.

 

Priežiūra

Reiktų atkreipti dėmesį, kad padangų ilgaamžiškumą lemia ne tik, kurio koncerno laboratorijose jos buvo sukurtos ir kurioje gamykloje „iškeptos“, tačiau kaip vairuotojas jas prižiūrėjo. Jei važiuojama nesubalansuotais ratais, nekreipiama dėmesio į ašių lygiagretumą, jei sistemingai netikrinamas slėgis, tuomet viso sąstato padangų komplektas sudils kur kas greičiau nei žada gamintojas. Net jei vienoje padangoje slėgis yra kritęs, atsiranda rizika, kad ji dėvėsis netolygiai, atsiras „duobės“, padidės krūvis kitiems ratams, išaugs degalų sąnaudos ir t. t. Kitaip tariant, prasidės brangiai kainuojančių problemų griūtis.